Bardzo miła obsługa w punkcie informacji, i przyjmowania butelek zwrotnych. Przyjęto butelki z uśmiechem mimo sporej ilości. Minus dla Pani przy kasie, która nie przywitała mnie serdecznym dzień dobry, ani żadnym innym zwrotem. Na moją prośbę o odłożenie jednego z produktów, pani kasjerka nonszalancko i z obraz\żoną miną rzuciła dany produkt na swoje biurko. Bez słowa, lecz z jednoznacznym komunikatem niewerbalnym.
Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące naszej firmy. Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski.
Pragniemy poinformować, że uwagę na temat zachowania pracownika kasy przekazaliśmy dyrekcji marketu w Gdyni przy ul. Morskiej.
Pozdrawiamy
Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.