Opinie użytkownika (5)

Bardzo mi się...
Bardzo mi się podoba, że w Stokrotce obsługa klientów jest na bieżąco, jeśli pracownicy zauważą wydłużającą się kolejkę do kasy, to od razu otwierają kolejną. Podoba mi się tam asortyment oraz ceny - jest wszystko co potrzebne na codzienne zakupy. Obsługa jest miła i uśmiechnięta. Minusem jest to, że ochrona nie pozwala wnosić do sklepu plecaków.

Krzysztof_1132

10.06.2011

Stokrotka

Placówka

Lublin, Cypriana Godebskiego 1

Nie zgadzam się (2)
Restauracja ładnie się...
Restauracja ładnie się prezentuje wizualnie. Podoba mi się zacieniony taras, na którym można usiąść przy stoliku. Jedzenie jest smaczne. Obsługa jest miła, często pyta czy czegoś brakuje. Kelnerka sama zaproponowała kawę lub herbatę. Śniadanie było smaczne - szwedzki stół, dzięki czemu każdy mógł wybrać to, na co miał ochotę.

Krzysztof_1132

10.06.2011

Restauracja Sitarska

Placówka

Biłgoraj, 3 Maja 21

Nie zgadzam się (2)
Znajomy polecił mi...
Znajomy polecił mi dobre piwo, dostępne w sklepach sieci "Stokrotka Alkohole", jednak zapomniałem jego nazwy. Obsługa sklepu chętnie doradziła mi, jakie piwa klienci kupują najczęściej, odpowiedziała czy piwo, które wybrałem jest dobre oraz czy jest to piwo niepasteryzowane. Nie było kolejek, obsługa trwała krótko. Sklep był czysty.

Krzysztof_1132

10.06.2011

Sklep monopolowy Stokrotka

Placówka

Lublin, Al. Racławickie

Nie zgadzam się (0)
Tankowałem paliwo na...
Tankowałem paliwo na samoobsługowej stacji benzynowej przy Tesco. Po zatankowaniu podjechałem do okienka, w celu uregulowania rachunku. Obsługa była szybka i przyjazna. Poprosiłem o wskazanie najbliższej myjni samochodowej. Pani, która siedziała w okienku wskazała mi najbliższą myjnię samoobsługową (przy Tesco) ale również wytłumaczyła jak dojechać na myjnię na stacji Orlen, co muszę jej uznać za plus, gdyż wskazała mi konkurencję.

Krzysztof_1132

11.05.2011

Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (2)
Byłem w oddziale...
Byłem w oddziale aby podpisać umowę założenia konta bankowego. Zadałem kilka pytań (o możliwość przeniesienia karty kredytowej, uzyskania kredytu mieszkaniowego bez umowy o pracę oraz nt. otwieranego konta). Osoba, która mnie obsługiwała udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na niemal wszystkie pytania (nie była pewna odpowiedzi na pytanie o kredyt mieszkaniowy). Osoba, która mnie obsługiwała mówiła zrozumiałym językiem i wszystko wyjaśniała w prosty sposób. Na duży minus zaliczam to, że choć pytałem o założenie konta, to byłem obsługiwany przy kasie i nikt nie zaproponował mi siedzenia. Ponadto sama obsługa trwała dosyć długo.

Krzysztof_1132

11.05.2011

Bank Millennium

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 74

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi