Wybrałam się do sklepu po odbiór bonów promocyjnych,ponieważ parę dni wcześniej kupowałam zabawki na Mikołaja dla moich dzieci.Po wejściu do sklepu podeszłam do punktu obsługi chwilkę zaczekałam na swoją kolej,po czym podałam paragon uprawniający mnie do odbioru bonów.Dość miła Pani wydala mi owe bony nie informując mnie od kiedy są ważne, więc udałam się na zakupy.Zaczęłam od alejki z zabawkami ponieważ potrzebowałam jeszcze jednego prezentu, po przejściu między półkami zwątpiłam,ceny z kodami kreskowymi nie zgadzały się z większością artykułów na półce, nikogo nie było z obsługi,a na domiar złego czytniki też były uszkodzone.W końcu udało mi się znaleźć artykuł i cenę jego.Po zrobieniu reszty zakupów poszłam do kasy ,a tam kolejna niespodzianka,pani kasjerka po podaniu jej bonów z pretensją stwierdziła,że dziś nie mogę zapłacić bonami,ponieważ są one ważne dopiero od jutra, zdziwiłam się ponieważ nie wiedziałam o tym.Kasjerka zauważając moje zdziwienie z ze złością i pretensją w głosie mówi do mnie "trzeba czytać i pisze jak byk ,że od pierwszego grudnia są ważne".Uważam,że pracownicy przy wydawaniu bonów powinni informować o ważności ich,jak i dla pani z kasy nic by się nie stało jakby powiedziała to w miarę normalny i miały sposób.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.