Złożyłam i opłaciłam zamówienie w hebe.pl 2 września 2024. 3 września dostałam wiadomość że paczka rozbita na 2 i jedna z nich jest wysłana (zawierająca 1 produkt), a druga jest spakowana. I do tej pory nie dostałam paczki 2. W koncie użytkownika pod linkiem śledzenia paczki od 3 września status się nie zmienia i nadal jest “Zerejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana”.
Kontaktowałam się telefonicznie i przez e-mail i dostałam tylko odpowiedź że jest im przykro i że sprawa jest rozwiązywana. Ale nadal nic się nie zmieniło. Już 2 tygodni minęło, a paczki nie mam.
Okropna obsługa, brak konkretnych odpowiedzi, brak działań. Jeżeli paczka się zagubiła, można spakować od nowa i wysłać, i potem rozwiązywać sprawę wewnętrznie. Ale nie, hebe tego nie potrafi zrobić. Czuję się jak bank, dający pożyczkę takiej niemałej firmie. Dla nich to grosze, a dla mnie stracone pieniądze i brak kupionego towaru, którego potrzebuję i muszę kupić gdzieś indziej, bo nie wiem kiedy od nich coś dostanę i jak długo jeszcze będą rozwiązywać sprawę, która nie wygląda na skomplikowaną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.