Do Poradni hepatologicznej przy w/w szpitalu,dzwoniłam w celu zarejestrowania na pierwszą wizytę. Niestety mimo 3 godzinnych prób nie mogłam dodzwonić się na numer bezpośredni.Gdy zadzwoniłam na centralę również nie uzyskałam połączenia,tym razem pomimo wolnej linii .Dopiero rozmowa z panią dyrektor poradni dowiedziałam się,iż muszę osobiście przyjechać albo wysłać faxem skierowanie.
Nadmienię tylko,iż z panią z rejestracji rozmawiałam ostatnio 12.01.2008 i w trakcie tej rozmowy nie zostałam poinformowana o konieczności dostarczenia skierowania przy ustalaniu terminu na pierwszą wizytę.
Ocenę ujemną przyznałam,za brak informacji przed terminem rozpoczęcia zapisów .
Po dokonaniu zakupów w w/w placówce i dokonaniu płatności.Na moje pytanie o możliwość znalezienia tekturowego kartonu do zapakowania zakupów ,dostałam informację,iz jedynie mogę zakupić torby ekologiczne za ok.60 gr.
W/w dnia udałam się do Tesco w celu dokonania niewielkich zakupów.
Po dokonaniu wyboru udałam się do kasy,
gdzie nie musiałam oczekiwać w kolejce na skasowanie towaru, a pod kasą zostawione tekturowe kartoniki do których można było zapakować zakupiony towar.
Dnia 13.12.08 i 15.12.08 udałam się do bankomatu, mieszczącego się na terenie placówki Getin Banku ,w której mam rachunek.Bardzo się zdziwiłam że zmienił się system bankomatowy a jeszcze bardziej gdy nie mogłam wypłacić pieniędzy pomimo posiadania takowych na koncie.
W banku od opiekuna klienta nie otrzymałam informacji,co do przyczyn niemożności korzystania z bankomatu.
W w/w dniu chciałam aktywować telefonicznie kartę płatniczą lecz niestety, operacja ta okazała się niemożliwa (brak daty dowodu). Udałam się więc do oddziału banku, gdzie po parominutowym oczekiwaniu w kolejce zostałam sprawnie obsłużona.
Brak danych został uzupełniony a karta aktywowana.
W dniu dzisiejszym planowałam zakup obuwia dla dzieci, ceny w tej sieci sklepów uważam za przystępne, postanowiłam dokonać tu zakupów. Kiedy weszłam do sklepu, przez prawie 10 minut nikt nie zauważył, że tu jestem. Sama usiłowałam dobrać buty jednak w końcu zrezygnowałam, poszłam do innego sklepu, gdzie bez problemu kupiłam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.