Witam,personel sklepu zdaje się dość pasywny. Nie próbuje lepiej ustalić potrzeb zadając dodatkowe pytania w związku z czym po wizycie w następnym sklepie odkryłem, że tak naprawdę inny sprzęt lepiej spełniał moje oczekiwania. W zakresie znajomości asortymentu jest bardzo dobrze, jednak momentami przedłużająca się cisza wzbudzała poczucie braku zainteresowania dalszym badaniem potrzeb. Obsługa była kulturalna i wyczerpująca jednak jedynie na pytania, które sam zadałem. Wnętrze odrobinę ciasne jednak brak kolejki umniejszył ten problem. Wybór był dość obszerny, chociaż wiele z rzeczy o, które pytałem nie były dostępne od ręki. Myślę, że skorzystałbym znowu z usług firmy Alsen, wiedząc już czego potrzebuję, po poradę wybrałbym inny sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.