Chciałem kupić skarpetki. Cena jaka była wywieszona przy produkcie byla o 30% niższa niż cena rzeczywista. Kiedy zareklamowałem różnicę dostałem bon na 5 zł do wykorzystania w Carrefour tyle, że bez słowa przepraszam. Może w innych przypadkach ten bon skutkował ale u mnie pozostał niesmak. Osoba która zajmowała się tym stanowiskiem tłumaczyła się tym, że jest przemęczona po świętach i pomyliła się z zamieszczeniem ceny ale czy to mój problem? To co zrobili to ewidentne wprowadzanie klienta w błąd. Gdybym tak tego nie zostawił tylko zgłosił zaistniałą sytuację do rzecznika praw konsumentów ta sprawa nie skończyłaby się na stracie 5 zł na bon tylko o kilka tysięcy wiekszą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.