Opinie użytkownika (1)

Od czerwca 2018...
Od czerwca 2018 nikt z oddziału w Toruniu nie ma czasu i ochoty na współpracę !!! Pracownica tegoż oddziału obiecała zrobić zdjęcia materiałów na zasłony i wysłać na e-maila (w 2018 r), kilka dni temu dowiedziałem się, że zgubiła nr telefonu do mnie. Wiec dzwonie po raz kolejny w piątek 22 lutego (8 miesięcy czekania na informacje, ponieważ podczas pierwszego zakupu zostałem wprowadzony w błąd, kupiłem końcówkę materiału z zapewnieniem ze w niedługim czasie będzie dostawa) i pytam znowu o to samo. Tym razem inna pracownica chyba obiecuje zająć się sprawa i tłumaczy swoją koleżankę, jakie to życie jest ciężkie i dlaczego nie dostałem jeszcze informacji o materiałach! Obiecuje sprawdzić na magazynie czy jest dostępny materiał, a jeżeli nie to kiedy można się go spodziewać. Do dzisiaj żadnej informacji, zapewne po raz kolejny zaginął nr telefonu do mnie! GORSZEJ obsługi nigdy jeszcze nie widziałem. Muszę dzwonić i prosić się, po czym zostaje zbywany! NIE POLECAM!!!! Wręcz ODRADZAM Współpracę Z Toruńskim oddziałem!!! Opieszale pracownice!!! Dziewięć miesięcy trwa moje proszenie o informacje, sam nie wiem gdzie leży problem? Sprawdzenie stanu magazynowego i poinformowanie klienta jest aż takim kłopotem?

Klient_yEtr

27.02.2019

Eurofirany

Placówka

Toruń, Lelewela 33

Nie zgadzam się (1)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie, serdecznie przepraszamy, że taka sytuacja miała miejsce w jednym z naszych salonów. Rozumiemy Pana rozgoryczenie i jest nam ogromnie przykro, że wynika ono z winy naszych pracowników. Mimo, iż tego typu sytuacja miała charakter incydentalny i nie zdarzyła się wcześniej w żadnym z naszych salonów, podjęliśmy wszelkie stosowne kroki, by podnieść standardy obsługi i uniknąć takich zdarzeń w przyszłości. Od naszego personelu wiemy, że sytuacja jest już wyjaśniona i pozostają z Panem w stałym kontakcie. Mamy nadzieję, że będzie Pan usatysfakcjonowany z jakości obsługi.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi