Witam,
w związku z dezaktywacją karty sim z winy Państwa konsultantki (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) byłam zmuszona udać się dzisiaj do salonu Orange Kraków Bonarka, aby tą sprawę wyjaśnić. Przyjął mnie pracownik (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) i to on do końca poprowadził zgłoszenie, finalnie rozwiązując problem w sposób satysfakcjonujący klienta. Sytuacja początkowo wydawała się mocno skomplikowana, jednak dzięki determinacji w działaniu i wiedzy jak podejść do tematu Państwa pracownika udało się odzyskać numer telefonu i podpisać kolejną umowę. Pracownica bardzo mocno nadszarpnęła wizerunek firmy swoim brakiem kompetencji, jednak takie osoby jak pan stojące na pierwszej linii kontaktu z klientem bezbłędnie odzyskują zaufanie klienta i swoją postawą zyskują szacunek. Postawa i umiejętności pracownika są godne naśladowania a dzisiejsze rozwiązanie mojego problemu zasługuje na pochwałę i gratyfikacje jego osoby.
Raz jeszcze dziękuje za pomoc,
N.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.