ODRADZAM CAŁYM SERCEM.
Telefon odbierze niekompetentna pani z call center, która może jest tania dla firmy, ale nie wie nic o tym co który lekarz może i do kogo w ogóle Cię skierować. Z nikim innym nie możesz o tym porozmawiać, tylko z losowym pracownikiem call center.
Wzięli 150zł z góry po zebraniu chyba wszystkich możliwych moich danych już przez telefon, lekarz nie umiał zrobić tego, po co konkretnie przyszedłem i co wcześniej opisałem przez telefon. W dodatku przepisał mi lek albo "na odczep się", żeby uspokoić pacjenta, ale w razie choroby nie pomóc odpowiednio, albo jest niekompetentny. Zasięgnąłem opinii innych specjalistów i zgadza się ona z ulotką leku - w moim przypadku powinienem wziąć 28-56 dawek tego antybiotyku nieprzerwanie w ciągu 14-28 dni, tymczasem zostałem zbyty receptą na opakowanie 10 tabletek i zaleceniem wzięcia 2 tabletek jednego dnia, i to wszystko. W dodatku lekarz myląco twierdził, że to pomoże w przypadku zakażenia poważną chorobą zagrażającą paraliżem lub śmiercią. Specjalnie o to 2 razy go pytałem. Jest to SZKODNIK, A NIE LEKARZ, podobnie jak ten, kto tą firmą zarządza. I ktokolwiek świadomie tam pracuje i wspomaga taką działalność, powinien się bardzo, ale to bardzo wstydzić.
NIE WSPOMAGAJCIE TEGO. NIE PŁAĆCIE IM. ONI MARNUJĄ CZAS, PIENIĄDZE I SZANSE NA ZDROWIE PACJENTÓW.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.