Wysyłając paczkę za pobraniem, w formularzu podają czas na zwrot pobrania do 21 dni. Po upływie tego terminu, gdy się upomnicie o swoje pieniądze dowiecie się, że to 21 dni, ale roboczych! OK. Mija 21 dni roboczych a zwrotu nadal nie ma. Dzwonicie, więc i piszecie do nich upominając się o swoje należności. Żadnej, konkretnej informacji nie uzyskacie. Dowiecie się tylko, że sprawa została przekazana do działu finansowego. Do w/w działu telefonu brak, a na emaila nikt nie odpowie. Po którymś z kolei telefonie, pani poleci Wam złożenie reklamacji drogą elektroniczną, co również niczego nie zmieni. Moja przygoda rozpoczęła się 31 Stycznia, kiedy to adresat odebrał paczkę. Mamy 12 Marca a ja walczę codzień o zwrot swojego pobrania.Łatwo policzyć, 40 dzień czekam na swoją kase i nie wiem kiedy ją odzyskam. Globkurier niewywiązuje się z umowy. Zwodzi zleceniodawcę i obraca sobie jego pieniędzmi! Szczerze odradzam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.