Wprowadzanie klienta w błąd i działanie na jego niekorzyść
Brak przyjęcia odpowiedzialności za błędy pracowników i pozostawienie klienta samego sobie z kosztami które musi ponieść przez zaniedbania Fortum.
Stanowczo nie polecam firmy.
Jeśli ktoś chce robić cesję to tylko samemu bo Fortum zrobi tak, żebyście byli w plecy 2 mce.
Zero wiedzy i zero przyzwoitości.
Jak zwykle klient na pewno jest winny. Dramat i tyle w ocenie tej firmy.
Przykro nam, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta nie było zadowalające. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat, abyśmy mogli poprawić jakość naszej obsługi. Prosimy o kontakt na adres infopolska@fortum.com z informacjami na temat sytuacji. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.