Opinie użytkownika (1)

Wprowadzanie klienta w...
Wprowadzanie klienta w błąd i działanie na jego niekorzyść Brak przyjęcia odpowiedzialności za błędy pracowników i pozostawienie klienta samego sobie z kosztami które musi ponieść przez zaniedbania Fortum. Stanowczo nie polecam firmy. Jeśli ktoś chce robić cesję to tylko samemu bo Fortum zrobi tak, żebyście byli w plecy 2 mce. Zero wiedzy i zero przyzwoitości. Jak zwykle klient na pewno jest winny. Dramat i tyle w ocenie tej firmy.

Klient_te8Au

23.10.2024

Fortum

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
23.10.2024
Odpowiedź firmy
Przykro nam, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta nie było zadowalające. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat, abyśmy mogli poprawić jakość naszej obsługi. Prosimy o kontakt na adres infopolska@fortum.com z informacjami na temat sytuacji. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi