Opinie użytkownika (1)

Nabyłam towar z...
Nabyłam towar z gwarancją dostawy następnego dnia i nie spodziewałam się że na długa podróż zostanę bez nawigacji. "Twoje zamówienie o numerze ............. wyjechało z naszego magazynu i jest w drodze do wybranego przez Ciebie sklepu" - taką informację otrzymałam o 6 -rano. O 17-tej udałam się do sklepu gdzie obsługa poinformowała mnie, że nie spodziewa się żadnej dostawy i mogę zadzwonić "wyżej". Pani na infolinii ze spokojem stwierdziła, że " fakt, jest opóźnienie i towar zostanie dostarczony za najwcześniej za 3 dni". Nie ma sprawy, można anulować zamówienie.Tyle w temacie dotrzymywania terminów, informowania klientów. Po niewczasie przeczytałam opinie na opineo. DO każdej negatywnej ten sam komentarz : "Dzień dobry, dziękujemy za opinię, przepraszamy za zaistniałą sytuację i napotkane niedogodności" co oznacza-mamy Cię "gdzieś"!

Klient_onv7

02.08.2019

Media Expert

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi