Oj ciężko, bardzo ciężko jest się dogadać. Pani ewidentnie kłamała chcąc zbyć Klienta, który przyszedł z reklamacją, zakupionych 1 godzinę wczesnej słuchawek bezprzewodowych. Słuchawki od początku posiadały wadę produktu i przyczynę tego, usilnie starano się zrzucić na nas, rzekomo, że nie wiemy jak używać słuchawek. Sprawa ostatecznie, za zgodą Kierownika Salonu Bytom( pięknie dziękujemy Pani Kierownik) zakończyła się wymianą na nowe, bez wad. Na koniec Pani stwierdziła, że zrobiła nam wyjątkową przysługę, bo powinna oddać je do serwisu na 2 tygodnie, ewidentnie będąc niezadowoloną z ostatecznego rozwiązania sprawy. Żenada.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.