Zdecydowanie nie polecam telewizorów LG. Chcesz dokładnie wiedzieć dlaczego to przeczytaj cały poniższy tekst.
W styczniu 2025 kupiłem w sklepie telewizor LG OLED 55C45LA, który był wyprodukowany w lipcu 2024 (dane z tabliczki znamionowej) w bogatej opcji wyposażenia w tym z BLUETOOTH na czym mi bardzo zależało. Łącznie z telewizorem kupiłem bezprzewodowe słuchawki nauszne marki PHILIPS TAH4209. Wybrałem opcję zakupu z transportem do domu, instalacją i konfiguracją. Po włączeniu słuchawek telewizor wykrywał je i następowało automatyczne przełączenie fonii na słuchawki z jednoczesnym wyłączeniem głośników telewizora. Po wyłączeniu słuchawek fonia automatycznie wracała do głośników telewizora. Wszystko działało do ostatniej aktualizacji systemu, która miała miejsce kilka dni temu. Włączając słuchawki po aktualizacji z komunikatów tekstowych na ekranie telewizora wynikało, że nastąpiło połączenie ale fonii w słuchawkach nie było. Wykonałem kilka prób włączenia i wyłączenia telewizora i słuchawek oraz tylko słuchawek bez uprzedniego wyłączania telewizora. Dźwięk w słuchawkach pojawiał się dopiero po ponownym ich włączeniu bez uprzedniego wyłączenia telewizora. Po każdorazowym wyłączeniu telewizora chcąc mieć dźwięk w słuchawkach musiałem je włączyć, wyłączyć, i ponownie włączyć. W tej sytuacji postanowiłem w ustawieniach telewizora usunąć te słuchawki z listy urządzeń podłączonych mając nadzieje, że po ponownym ich podłączeniu system skonfiguruje się z nimi prawidłowo. Ponowna, kilkukrotna próba połączenia i skonfigurowania telewizora z tymi słuchawkami nie powiodła się. Na stronie internetowej LG zgłosiłem problem z prośbą o pomoc. System odpowiedział na mój adres e-mail, że zgłoszenie zostało przyjęte. Reakcji brak. W tej sytuacji na stronie internetowej LG poprosiłem o konsultacje z doradcą technicznym. System zaproponował daty i godziny, z którym mogłem wybrać dogodną dla mnie, w której konsultant do mnie zadzwoni. Wybrałem termin 04.10.2025 godz. 12.00 – 13.00. z systemu otrzymałem na mój adres e-mail potwierdzenie zgłoszenia. Do godziny 14.40 dnia 04.10.2025 nikt nie zadzwonił. W związku z powyższym o godz. 14.46 zadzwoniłem na infolinię LG pod nr 801545454. W komunikatach głosowych, których jest tam niezliczona ilość, a których trzeba wysłuchać aby przejść dalej jest komunikat, gdzie lektor usilnie namawia do rozmowy z botem, ponieważ wszyscy konsultanci są zajęci. Wykazałem się bardzo dużą cierpliwością i poczekałem na połączenie z konsultantem. Na moje szczęście okazało się, że konsultant jest bardzo uprzejmy, z dużą empatią i kompetentny. Przedstawiłem mu problem i poinformowałem, że jestem osobą w wieku 74 lat w związku z czym proszę go aby wypowiadał się pełnymi zdaniami używając nazewnictwa, określeń, terminów i pojęć tożsamych z tymi, które są widnieją w ustawieniach telewizora. Tak się też stało, komunikował ze mną w sposób dla mnie zrozumiały. Na moją uwagę, że nikt do mnie nie zadzwonił mimo, że się skutecznie na rozmowę zapisałem Pan poinformował mnie, że prawdopodobnie w kalendarzu jest błąd, ponieważ w soboty nie dzwonią do klientów co mnie bardzo zdziwiło, że tak duża firma ma taki mały problem z kalendarzem. Rozmawiałem z Panem konsultantem jedną godzinę i 29 minut. Poprowadził mnie przez system ustawień w telewizorze, wykonałem pod jego kierunkiem dużo różnych czynności łącznie z przywrócenie ustawień do fabrycznych i nową konfiguracją systemu. Zero efektu. Nie udało się połączyć słuchawek z telewizorem przez BLUETOOTH. Po tym czasie ku mojemu bardzo dużemu zdziwieniu Pan konsultant poinformował mnie, że w zasadzie to firma LG nie gwarantuje łączności telewizora przez BLUETOOTH z urządzeniami innych marek niż LG. Takiego zastrzeżenia w stosunku do tego telewizora Firma LG nie publikowała na swojej stronie internetowej i nie informowała też o tym Firma Media Ekspert, gdzie dokonałem zakupu. Gdyby Firma LG i Media Ekspert w swojej ofercie sprzedaży zawarła zastrzeżenie, że nie gwarantuje sprawności połączeń przez BLUETOOTH z urządzeniami innych marek niż marek LG nie kupiłbym tego telewizora.
Zdecydowanie nie polecam telewizorów LG. Chcesz dokładnie wiedzieć dlaczego to przeczytaj cały poniższy tekst.
W styczniu 2025 kupiłem w sklepie telewizor LG OLED 55C45LA, który był wyprodukowany w lipcu 2024 (dane z tabliczki znamionowej) w bogatej opcji wyposażenia w tym z BLUETOOTH na czym mi bardzo zależało. Łącznie z telewizorem kupiłem bezprzewodowe słuchawki nauszne marki PHILIPS TAH4209. Wybrałem opcję zakupu z transportem do domu, instalacją i konfiguracją. Po włączeniu słuchawek telewizor wykrywał je i następowało automatyczne przełączenie fonii na słuchawki z jednoczesnym wyłączeniem głośników telewizora. Po wyłączeniu słuchawek fonia automatycznie wracała do głośników telewizora. Wszystko działało do ostatniej aktualizacji systemu, która miała miejsce kilka dni temu. Włączając słuchawki po aktualizacji z komunikatów tekstowych na ekranie telewizora wynikało, że nastąpiło połączenie ale fonii w słuchawkach nie było. Wykonałem kilka prób włączenia i wyłączenia telewizora i słuchawek oraz tylko słuchawek bez uprzedniego wyłączania telewizora. Dźwięk w słuchawkach pojawiał się dopiero po ponownym ich włączeniu bez uprzedniego wyłączenia telewizora. Po każdorazowym wyłączeniu telewizora chcąc mieć dźwięk w słuchawkach musiałem je włączyć, wyłączyć, i ponownie włączyć. W tej sytuacji postanowiłem w ustawieniach telewizora usunąć te słuchawki z listy urządzeń podłączonych mając nadzieje, że po ponownym ich podłączeniu system skonfiguruje się z nimi prawidłowo. Ponowna, kilkukrotna próba połączenia i skonfigurowania telewizora z tymi słuchawkami nie powiodła się. Na stronie internetowej LG zgłosiłem problem z prośbą o pomoc. System odpowiedział na mój adres e-mail, że zgłoszenie zostało przyjęte. Reakcji brak. W tej sytuacji na stronie internetowej LG poprosiłem o konsultacje z doradcą technicznym. System zaproponował daty i godziny, z którym mogłem wybrać dogodną dla mnie, w której konsultant do mnie zadzwoni. Wybrałem termin 04.10.2025 godz. 12.00 – 13.00. z systemu otrzymałem na mój adres e-mail potwierdzenie zgłoszenia. Do godziny 14.40 dnia 04.10.2025 nikt nie zadzwonił. W związku z powyższym o godz. 14.46 zadzwoniłem na infolinię LG pod nr 801545454. W komunikatach głosowych, których jest tam niezliczona ilość, a których trzeba wysłuchać aby przejść dalej jest komunikat, gdzie lektor usilnie namawia do rozmowy z botem, ponieważ wszyscy konsultanci są zajęci. Wykazałem się bardzo dużą cierpliwością i poczekałem na połączenie z konsultantem. Na moje szczęście okazało się, że konsultant jest bardzo uprzejmy, z dużą empatią i kompetentny. Przedstawiłem mu problem i poinformowałem, że jestem osobą w wieku 74 lat w związku z czym proszę go aby wypowiadał się pełnymi zdaniami używając nazewnictwa, określeń, terminów i pojęć tożsamych z tymi, które są widnieją w ustawieniach telewizora. Tak się też stało, komunikował ze mną w sposób dla mnie zrozumiały. Na moją uwagę, że nikt do mnie nie zadzwonił mimo, że się skutecznie na rozmowę zapisałem Pan poinformował mnie, że prawdopodobnie w kalendarzu jest błąd, ponieważ w soboty nie dzwonią do klientów co mnie bardzo zdziwiło, że tak duża firma ma taki mały problem z kalendarzem. Rozmawiałem z Panem konsultantem jedną godzinę i 29 minut. Poprowadził mnie przez system ustawień w telewizorze, wykonałem pod jego kierunkiem dużo różnych czynności łącznie z przywrócenie ustawień do fabrycznych i nową konfiguracją systemu. Zero efektu. Nie udało się połączyć słuchawek z telewizorem przez BLUETOOTH. Po tym czasie ku mojemu bardzo dużemu zdziwieniu Pan konsultant poinformował mnie, że w zasadzie to firma LG nie gwarantuje łączności telewizora przez BLUETOOTH z urządzeniami innych marek niż LG. Takiego zastrzeżenia w stosunku do tego telewizora Firma LG nie publikowała na swojej stronie internetowej i nie informowała też o tym Firma Media Ekspert, gdzie dokonałem zakupu. Gdyby Firma LG i Media Ekspert w swojej ofercie sprzedaży zawarła zastrzeżenie, że nie gwarantuje sprawności połączeń przez BLUETOOTH z urządzeniami innych marek niż marek LG nie kupiłbym tego telewizora.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.