Sprzedawcy są mili. Starają się aby obsługa klienta odbywała się płynnie. Są pomocni i w razie potrzeby doradzają. Plusem jest też to że gdy rośnie kolejka do kasy. To są otwierane następne kasy. Nikt nie czeka z tą decyzją aż klienci zaczną się upominać.
Mimo wcześniejszej rezerwacji stolika na kilkanaście osób nie zastałyśmy przygotowanego dla nas miejsca. Stoliki dla nas były ustawiane dopiero kiedy pierwsze z nas pojawiły się w lokalu. Kelner bardzo miły, uprzejmy. Niestety grzane wino udało nam się zamówić tylko raz. Potem otrzymałyśmy informację, że niestety nie mają już odpowiedniego rodzaju wina. Szkoda bo było naprawdę dobre. Rozumiem że czasami coś się kończy ale w ostatki spodziewałabym się że restauracja będzie dobrze zaopatrzona. Kiedy przyszła jeszcze jedna koleżanka okazało się że nie ma gdzie usiąść. Kelner zamiast dostawić jeszcze jedno krzesło powiedział że nic nie poradzi I poszedł sobie. Oczywiście poradziłyśmy sobie ale uważam że zostawienie gościa stojącego jest karygodne. Jedzenie było dobre. Próbowałyśmy pizzy i naleśników ze szpinakiem. Podanie piwa w brudnym kuflu( ślady szminki) znów zepsuło nam zabawę. Lokal ma swój klimat. Jedzenie jest dobre. Obsługa klienta jest jednak mocno nieprofesjonalna. Przez popełnianie takich błędów moja ocena to raptem 3 gwiazdki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.