W sukience po jednym założeniu zepsuł się pasek. Zrobiłam wielki błąd gdyż oddałam ją na reklamację do sklepu na ul. Fieldorfa 41 w Warszawie.
Sukienka wróciła w innym odcieniu tak jakby sprana. Pani w sklepie zauważyła to i zastanawiała się czy nie oddali jej do czyszczenia. Dodam, że miałam ją na sobie raz przez 3 godziny i nie oddawałam jej do pralni. Oczywiście zgłosiłam to ale usłyszałam, że nie poczuwają się do odpowiedzialności. Mogę tylko zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.
Nigdy już nie zrobię zakupów w tym sklepie. Odradzam jeśli ktoś nie chce się denerwować. Szkoda zdrowia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.