Jak większość tutaj wyrażam swoje niezadowolenie z obsługi sklepu. Towar zamówiony dnia 14 grudnia miał być wysłany w przeciągu jednego dnia roboczego, co oznacza, że w poniedziałek 16 grudnia powinnam otrzymać informacje o wysyłce. Zamiast wysyłki towaru otrzymałam informację o przesunięciu terminu, a następnie kolejnego maila - o kolejnym przesunięciu terminu wysyłki. Co więcej, sklep między czasie zmienił informację przy produktach z "Wysyłamy w ciągu 1 dnia" na "Wysyłamy w ciągu dwóch dni". Nagle pojawiła się również informacja o braku gwarancji dostarczenia towaru przed świętami. Oczywiście towar nie zostanie dostarczony przed świętami, co oznacza kompletną niekompetencję ze strony sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.