Od sierpnia 2021 roku jestem klientem Fortum. Firma otrzymała ode mnie stosowne pełnomocnictwo i zapewniała, że wszelkie formalności, które trzeba przeprowadzić bierze na siebie. W miesiącu lutym 2022 poprosiłem o rozliczenie wyprodukowanej energii. I zapadła cisza. W dniu 20 grudnia 2022 roku otrzymałem maila z informacją, że nie można dokonać rozliczenia wytworzonej energii z mikroinstalacji ze względu na brak umowy dystrybucyjnej z PGE. Żeby było ciekawiej pani przesyłająca mi tę wiadomość nie napisała o jakie PGE chodzi. Po rozmowie z infolinią, po pewnym czasie ustalono, że chodzi o PGE Dystrybucja. Fortum wystąpiło do PGE, które nie przyjęło zgłoszenia, w miesiącu maju i 24 maja wysłano z PGE (osobiście sprawdziłem) informację o odmowie przyjęcia do Fortum. Mnie poinformowano o tym fakcie 20 grudnia mailowo. Siedem miesięcy od pozyskania informacji z PGE!!!!! Skandal. Brakującą umowę z PGE załatwiłem w jeden dzień. Dlaczego nie zrobiło tego Fortum mające moje pełnomocnictwo? Dlaczego nie dopilnowało wszelkich formalności?
Dziękujemy za pozostawienie opinii.
Przeanalizowaliśmy Pana sprawę. W tej sytuacji nie doszło do błędu, ani pomyłki po naszej stronie.
W maju 2022 r. wraz z dokumentami dostał Pan od nas informację, że samemu musi Pan załatwić sprawę dot. umowy dystrybucyjnej z PGE Dystrybucja.
Dodatkowo sprawdziliśmy, czy Pana Operator przysłał nam informację o odrzuceniu zgłoszenia - niestety nie dostaliśmy takich informacji. Wszystkie procesy po naszej stronie wykonaliśmy prawidłowo.
Niemniej jednak, bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z zaistniałej sytuacji. Przeanalizujemy, co jeszcze możemy zrobić, aby do podobnych sytuacji w przyszłości nie dochodziło.
Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.