Sobotnia reklama na promocję filetu z kurczaka a piętnaście minut po otwarciu sklepu promocji już niema ,daremna podróż do Świecia. Po co wprowadzać ludzi w błąd. Usłyszałem rozmowę innych osób że filety zabrała obsługa sklepu.
Prawie zawsze kwoty na paragonie nie zgadzają sie z tymi przy produktach. Reklamacje są celowo długo rozpatrywane , może liczą że się zrezygnuje. Pomyłka może się zdarzyć ale ta częstotliwość przekonuje mnie że jest to robione celowo. Ludzie sprawdzajcie paragony bo ceny na regałach są inne niż przy kasie i to w tym sklepie jest normą.
Wielka reklama maseczek a w sklepie jeszcze niema (chyba celowo bo zleci się pół miasta i zawsze ktoś coś kupi) kiedy chcę zadzwonić jest to niemożliwe bo skasowano połączenia z sklepami. Na infolinii nie połączą ze sklepem mam jechać do sklepu i się zapytać co uczyniłem a maseczek już nie było. Jest to celowe obrzydliwe w dobie pandemii napychanie ludzi do sklepu i rzucenie małej ilości towarów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.