Opinie użytkownika (3)

Doświadczenie w sklepie...
Doświadczenie w sklepie w sklepie stacjonarnym mocno średnie. Personel bardzo niekompetentny. Po zakupioną komodę musiałam wracać 3 razy za każdym razem jadąc 40 km w dwie strony. Najpierw brakowało instrukcji, później prowadnic, uchwytów i zaślepek. Istny cyrk

Klient_fHgFM

09.04.2025

JYSK

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszystko załatwione od...
Wszystko załatwione od ręki, pani przemiła. Zero problemów, jakość obsługi napewno na duży plus

Klient_fHgFM

09.04.2025

LIDL

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wszystko załatwione od...
Wszystko załatwione od ręki, pani przemiła. Zero problemów, jakość obsługi napewno na duży plus

Klient_fHgFM

09.04.2025

LIDL

Infolinia

Nie zgadzam się (0)