Opinie użytkownika (2)

Zamówienie 10725687, które...
Zamówienie 10725687, które zostało złożone 8 czerwca, do dziś ma status "w trakcie". Infolinia ciągle jest zajęta, brak odpowiedzi mailowej od Biura Obsługi Klienta, zero informacji o tym dlaczego termin jest wydłużony. A do tego brak możliwości zwrotu pieniędzy! Robiłam zakupy w Hebe w ciągu ostatnich 5 lat, ale już nigdy więcej nic tam nie kupię

Klient_emP2S

22.06.2023

Hebe

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie 1*****7, które...
Zamówienie 1*****7, które zostało złożone 8 czerwca, do dziś ma status "w trakcie". Infolinia ciągle jest zajęta, brak odpowiedzi mailowej od Biura Obsługi Klienta, zero informacji o tym dlaczego termin jest wydłużony. A do tego brak możliwości zwrotu pieniędzy! Robiłam zakupy w Hebe w ciągu ostatnich 5 lat, ale już nigdy więcej nic tam nie kupię Opinia edytowana przez administratora.

Klient_emP2S

15.06.2023

Hebe

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi