T-Mobile
Do placówki udałam się w celu sprawdzenia aktualności mojej oferty.
Sklep jest mały ale wszystkie elementy wystroju i reklamy nie były przytłaczające . Sklep był czysty i zachęcający do odwiedzenia go .Na sali sprzedaży było dwóch konsultantów , którzy zajęci byli obsługą klienta. Po moim wejściu jeden z nich przywitał mnie, nawiązał kontakt wzrokowy i powiedział abym chwilę zaczekała na obsługę. Czas oczekiwania to 4 minuty
Po skończonej obsłudze konsultant wstał , jeszcze raz mnie przywitał i wskazał miejsce abym usiadła. Zapytał w czym może pomóc i udzielił mi wyczerpujących odpowiedzi na moje pytanie . Konsultant dodatkowo zaproponował dwie nowe oferty, przedstawił korzyści i próbował zbijać moje obiekcje. Konsultant był miły, grzeczny , uśmiechnięty i z łatwością proponował dodatkowe usługi . Zapisywał wszystko na kartce, sprawdził w systemie czy pod moim adresem domowym działa nowa usługa. Zostawił wizytówkę i próbował umówić się na kontakt. Cała wizyta trwała 25 minut. Z pewnością obsługa była na najwyższym poziomie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.