Niestety oddział Banku Millennium w Luboniu wykazał się totalnym brakiem profesjonalizmu. Już od samego wejścia czułam się tam jak intruz, który przeszkadza Panią w rozmowach. Sprawa z jaką przyszłam nie należała do standardowych co jeszcze bardziej zirytowało pracownika. A szkoda placówka ładna, schludna, czysta. Niestety czas obsługi wyniósł ponad 45 min.
Otrzymałam niekompetentne informacje, które zostały zdewaluowane na infolinii banku.
Niesamowita, ciepła rodzinna atmosfera. Pan Andrzej ugościł nas jak swoich przyjaciół pomimo, iż odwiedziliśmy restauracje po raz pierwszy. Obsługa kelnerska bardzo sprawna, pomocna podczas wyboru dań. Jedzenie wyśmienite. Niespotykane połączenie perliczki z pietruszką - prawdziwa uczta dla podniebienia. Ceny umiarkowane. W lokalu czysto, domowo bez przepychu. Gorąco polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.