Opinie użytkownika (1)

Serwis Beko porażka...
Serwis Beko porażka (łagodnie mówiąc). W październiku 2019 roku kupiłem lodówko-zamrażarkę BEKO (może bee!_ko) z 2 letnią gwarancją i dodatkowo rocznym ubezpieczeniem. Już w 2020 przymarzła do obudowy szuflada w zamrażarce - tel do serwisu i wizyta miłego Pana serwisanta, który to dogiął grzałkę, rozmroził (moim wrzątkiem) kanał do odprowadzania skroplin i pojechał. Do końca gwarancji i ubezpieczenia cztery identyczne "naprawy". Po upływie gwarancji i ubezpieczenia przyjechał Pan serwisant i zawyrokował, że grzałka jest do wymiany - Pan wymienił, ja zapłaciłem ale ... po 4 miesiącach - to samo - szuflada przymarzła. Zadzwoniłem do Pana z tą informacją, a Pan stwierdził, że on nie wie co można zrobić poza tym co już zrobił i o swojej diagnozie poinformował serwis BEKO. Zadzwoniłem do serwisu i zamówiłem naprawę pogwarancyjną - zgłoszenie przyjęto, otrzymałem smsa, że nastąpi kontakt serwisanta w celu umówienia terminu naprawy (zgodnie z rejonizacją to ten sam Pan, który poinformował serwis, że nie wie jak naprawić wadę fabryczną). Minęły 2 miesiące i nadal nic!!! W czerwcu jak nie będzie odzewu idę do sądu Wiem jedno NIGY WIĘCEJ BEKO!!!!!!!!!!

Klient_QkEZt

15.05.2024

BEKO

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi