Personel interesuje się klientem, w uprzejmy sposób proponuje pomoc z własnej inicjatywy. Jest chętny odpowiadać na pytania. Czas przeprowadzania transakcji jest szybki, a pracownicy proponują zakup produktów aktualnie polecanych. Oferta drogerii jest bogata, umożliwia kupującemu znalezienie odpowiedniej rzeczy. Jednak etykietki pod niektórymi produktami wskazują błędne ceny lub opisy. W samym sklepie zachowana jest czystość.
Personel jest uprzejmy, przyjazny klientowi i gotowy odpowiadać na pytania, obsługa przebiegła szybko oraz bez problemów. Oferta restauracji jest zróżnicowana, oferuje szeroką gamę zarówno dań obiadowych jak i deserów. W miejscu obsługi klienta zachowane były standardy czystości oraz przestrzegano podstawowych przepisów BHP.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.