Uwaga na serwisantów (tragarzy) dostarczających sprzęt AGD do domu zakupionego w sklepie NEONET w Częstochowie ul. Okulickiego 62. Ci serwisanci mimo opłacenia usługi :
-Instruktaż użytkownika oraz aplikowanie środków piorących (proszek, płyn),
-Uprzątnięcie i wywóz opakowań transportowych, nie wykonują tych czynności. Na uwagę zwróconą osobie podającą się za kierowniczkę sklepu, stwierdziła że ona nie ma wpływu na te osoby bo są zatrudnione przez „ centralę”
Uwaga potencjalni klienci sklepu NEONET -ostrzeżenie.
Dostarczają uszkodzony sprzęt AGD do domu (bez rygorów sanitarnych w casie pandemii) i mimo dwóch zgłoszeń reklamacyjnych spisanych na odpowiednich protokołach reklamacyjnych odpowiedz że reklamacja nie została uznana otrzymałem ustnie bez pisemnych wyjaśnień powodu odmowy co wydaje mi się powinno być standardem. Na moje pytanie dlaczego tak się zachowują zostałem „zakrzyczany” przez personel sklepu. Odradzam kupowanie w tym sklepie !
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.