Planowy termin doręczenia przypadał na 09.02.2021 pomiędzy 18 a 22. Firma przysłała wiadomość, że z powodu trudnych warunków pogodowych dostawa może ulec opóźnieniu. Po kontakcie z infolinią (7 min oczekiwania na połączenie z konsultantem) zostałem poinformowany, że doręczenie nastąpi następnego dnia w godz. 18-22. O godzinie 15 otrzymałem telefon od kuriera, z pretensją, dlaczego nie odbieram przesyłki. Po rozmowie proponuje dostarczenie jej o godz. 21 przez innego kuriera. Do godziny 22 kurier nie przyjechał. Po ponownym połączeniu się z infolinią zostałem automatycznie przekierowany do kuriera, który poinformował, że zdał przesyłkę z powrotem do magazynu i że może inny kurier ją odbierze i w przeciągu 30 min przywiezie. Ostatnią formą kontaktu był live czat z firmą dostępny na stronie internetowej. Po zadaniu pytania o los przesyłki czat został zakończony. Pozostaje jedynie kontakt z nadawcą (sklep na Allegro) w celu złożenia przez niego reklamacji z tytułu niewłaściwej realizacji usługi kurierskiej. (tak sugeruje pomoc allegro). Jestem bardzo zawiedziony jakością usługi X-press Couriers.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.