Zamówiłam kuriera, żeby wysłać cztery sztuki opony o równej wadze i rozmiarach, zaznaczam że to cztery paczki pod jednym nr wysyłki były jednakowo wagowo i gabarytowo, żeby uniknąć dopłat zawyżyłam wszyskie gabaryty i wagę. Podałam wszystkie dane przy zamówieniu, wg tego została mi obliczona kwota za wysyłkę i od razu zapłaciłam. Przyjechał kurier i przesyłka została dostarczona do odbiorcy. Po ok miesiącu dostałam z Firmy Sendit informacje o dopłacie prawie 100% za wysyłkę trzech opon, ponieważ trzy opny nie mieściły się w standarcie, a czwarta była w normie. Więc Pytam jak to jest? ze czwarta opona była w normie a pozostałe nie, bo jezeli wysyłam cztery jednakowe opony, co kurier jest świadkiem zostaje mi naliczona za trzy szt dopłata, Zrobiłam dwa razy reklamacje ale firma mi tego nie uznała tłumacząc się informacją z magazynu Fedex że nie uznaje tej reklamacji. Pytaniem jest dlaczego zakwestionowanie odbyło gdzieś po drodze przesyłki, a nie w miejscu nadania, gdzyż nie ma możliwości rezygnacji z nadania lub zmiany przesyłki. Ja już nie skorzystam z ich usług, ponieważ czuje się jako klient pokrzywdzona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.