Opinie użytkownika (1)

Minusem na pewno...
Minusem na pewno jest niewielka liczba pracowników, brak życzliwości do klienta i ciągły pośpiech sprawiają że klient często czuje się zdezorientowany. Kasjerzy działają tak szybko że często klient odczuwa stres związany z błyskawiczną koniecznością uiszczenia zapłaty oraz ze zrobieniem miejsca następnemu klientowi. Market jak i ułożenie produktów wzorowe.Komunikacja cenowa wręcz z fenomenalną dokładnością i widocznością. Miejsce do poruszania się wózkiem z zakupami wystarczające, jednak w godzinach szczytu (tj. piątek po południu) robi się ogromny tłok. Pracownicy posiadają plakietki. Market jednak wymaga systematycznego czyszczenia zwłaszcza na dziale z warzywami z czym kaufland wydaję się sobie nie radzić. Toalety są czyste ale często brakuje akcesoriów higienicznych. Plusem na pewno jest dostępność koszyków i wózków które są na bieżąco uzupełniane oraz dostęp do aktualnych gazetek. Najbardziej rozczarowuje mnie częsty brak produktów promocyjnych które są w bardzo atrakcyjnej cenie przy zakupach za min 100zł w piątki. Market jednak nie przewiduje liczby chętnych klientów do skorzystania z oferty nie przygotowując odpowiednich zapasów.

Klient_BElS

13.10.2019

Kaufland

Placówka

Gdynia, Józefa Unruga 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi