Poprosiłam o zwykłe zdiagnozowanie przyczyny zapalenia się lampki kontrolnej nowego samochodu na gwarancji. Ponieważ auto KIA zakupione było zagranicą, zarządali najpierw całej dokumentacji, książki serwisowej, umowy zakupu i kto tam jeszcze wie czego. Od razu powiedzieli że auto trzeba u nich zostawić i zajmą się nim jak się zwolni miejsce. Na prośbę załatwienia sprawy priorytetowo, bo następnego dnia miałam jechać 1000km żeby wrócić do domu, odpowiedzieli że albo auto zostawiam, albo jade na swoją odpowiedzialność bo takie są procedury. Auta nikt nawet nie obejrzał. FATALNA obsługa klienta. Zero zainteresowania problemem. Brak chęci udzielenia pomocy. NIE POLECAM!!!
Rozczarowana obsługą i przymuszona naprawą auta w trybie natychmiastowym ze względu na wyjazd pojechałam od razu do kolejnego serwisu KIA i sprawę załatwili od ręki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.