Opinie użytkownika (1)

Niestety doszło do...
Niestety doszło do sytuacji niedopuszczalnej w sklepie w Forum Gdańsk. Zapytałam się pani pracującej w OYSHO czy posiada jeszcze na stanie mój rozmiar z konkretnej pary spodni. Mojego rozmiaru niestety nie było. Stwierdziłam, że kupię spodnie w mniejszym rozmiarze, przymierzę w domu, a jakby źle leżały to zwrócę/ wymienię na większy rozmiar w innym salonie. Pani wykazała się sprytem dla dobra firmy, natomiast względem klienta-oszustwem. Dopiero w domu zauważyłam, że przy spodniach nie ma metki, co jak wiemy, uniemożliwia zwrot produktu. Czuję się oszukana, tak jak uwielbiam tą firmę, tak teraz naprawdę się zawiodłam.

Klient_87nnP

15.02.2025

Oysho

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi