Widzę, że przez okres praktycznie roku niewiele się tutaj zmieniło. Miałam nieprzyjemność robić tutaj zakupy zeszłej jesieni i nigdy więcej. Tak nieprofesjonalnej, mającej w czterech literach klienta obsługi nie doświadczyłam jeszcze NIGDY. Olewanie wiadomości, a jak już łaskawie odpiszą to wciskanie tych irytujących regułek, za każdym razem takich samych, a na najprostsze pytanie i tak nie potrafią odpowiedzieć. Notoryczne usuwanie komentarzy na Facebooku, infolinia niby jest, a jakby jej nie było, bo musisz przypominać się kilkanaście razy, żeby ktoś łaskawie do ciebie zadzwonił. ŻADNEJ REKOMPENSATY ZA PRAWIE DWUMIESIĘCZNE OPÓŹNIENIE W DOSTAWIE, ŻADNEGO PRZEPRASZAM. NIC!!!! Wszyscy dookoła są winni, sprzedawca, kurier, inni klienci, a nawet ja, tylko nie oni. Jak widać, to praktyka, która ma miejsce od dłuższego czasu. I jedyne, co się zmienia, to wymówki, jakich używają. Nowa marka???? Dobre sobie. U mnie to było, że nie spodziewaliśmy się tak dużego zainteresowania... ŻENADA!!!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.