Zamówiłam wózek 2w1 w sklepie internetowym dnia 23.11.2018. W rezultacie otrzymałam samą gondole. Po złożeniu reklamacji w sklepie stacjonarnym w Krakowie i odesłaniu gondoli, wyraziłam zgodę na przysłanie tego samego wózka i odbioru w sklepie stacjonarnym. Dnia 19.12.2018 otrzymałam wiadomość, że wymiana wózka na ten sam jest niemożliwa i proponują zwrot pieniędzy. Odpisałam na email dnia 19.12.2018 i do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi. Dzwoniąc na infolinię nie są w stanie udzielić mi informacji. Dzisiaj zgłosiłam sprawę do kancelarii adwokackiej. NIE POLECAM ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.