Opisywałem problemy jakie miałem ze zwrotem blendera w Lidlu.
W ostateczności wszystko skończyło się pozytywnie , niepotrzebnie było tyle stresu. Zwrócono mi wartość towaru i w rekompensacie otrzymałem kartę podarunkową Lidla. Można było załatwić to miesiąc wcześniej nie byłoby niepotrzebnego stresu.
Kupiłem blender w sklepie Lidl stacjonarnym. Przy pierwszym uruchomieniu zaczął dymić i sypać plastikowymi opiłkami.
Moja wnuczka , która przy tym była bardzo się wystraszyła , gdyż zaczęła się dusić smrodem i dymem wydobywającym się z blendera. Mieszkanie było zagrożone pożarem. Pisałem i dzwoniłem kilka razy do DZIAŁU JAKOŚCI LIDLA do (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) ale niestety nie zechcieli załatwić sprawy pozytywnie t/z zwrot wpłaty za bubel jaki mi sprzedano.
Nie wyrażam zgody na naprawę ani wymianę ze względy , że blender jest zagrożeniem zdrowia/życia lub pożaru.
W takim przypadku sprawa kwalifikuje się na Policie, że Lidl świadomie stwarza takie zagrożenie i nie reaguje na ochronę konsumenta przed szkodliwym działaniem urządzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.