Nie jestem zadowolony z obsługi banku. Wchodząc do placówki odczułem duże napięcie panujące wśród pracowników. Atmosferę chaosu wprowadzała osoba przyjmująca klientów w pokoju obok głównej sali. Pracownik w ogromnym pośpiechu przedstawił mi ofertę (bez prognoz i ewentualnych kalkulacji). Chciał ewidentnie dokończyć swoje zadania, które zaczął wykonywać przed moim przybyciem. Nie takiego poziomu obsługi się spodziewałem po banku z wieloletnią tradycją.
Jestem bardzo zadowolony z obsługi na dziale drzwi. Miałem problem z wyborem drzwi wejściowych wewnątrz-klatkowych. Sprzedawca po krótkiej rozmowie znalazł model, który okazał się odpowiadać mi w całości. Doradził również w wyborze dodatkowych elementów potrzebnych do montażu. Nie było problemu z umówieniem transportu na konkretną godzinę Drzwi działają idealnie, są dobrej jakości i wyglądają niezwykle nowocześnie! Dzięki temu moje mieszkanie nabrało pięknego, loftowego stylu.
Market podszedł do sprawy bardzo profesjonalnie za co jestem niezmiernie wdzięczny.
Wrócę tu ponownie po materiały budowlane na zbliżający się remont kuchni.
Opon-lan od wielu już lat oferuje wysoki standard obsługi o czym miałem okazję przekonać się podczas ostatniej wizyty. Od samego wejścia obsługa zauważa klienta i serdecznie reaguje na jego obecność. Rozmowa przebiega
w bardzo przyjaznej atmosferze. Pracownicy doradzili najlepsze produkty w akceptowalnych cenach. Aspektem, który odebrałem wyjątkowo pozytywnie było zaproponowanie kawy z ekspresu znajdującego się w biurze. Niewielkie gesty, a poprawiają nastrój w czasie wymiany uszkodzonego elementu w aucie.
Naprawa samochodu zajęła mechanikom niewiele czasu, a ja mogłem dalej kontynuować podróż.
Na pewno wrócę tu w przypadku następnej awarii.
Po wejściu do sklepu obsługa powitała mnie skinięciem głowy. Wszyscy pracownicy w zasięgu wzroku posiadali ubrania zgodne ze standardem oraz widoczne identyfikatory. Sprzedawcy nie grupowali się, byli skupieni na obsłudze klientów sklepu. Sprzedawca podszedł do mnie w czasie krótszym niż pół minuty - przedstawił się, zapytał o dokładny cel wizyty oraz zaprezentował dostępny asortyment wybranej kategorii produktów. Wskazał różnice pomiędzy poszczególnymi urządzeniami, proponując produkt zgodny z moimi oczekiwaniami. Posługiwał się przy tym językiem korzyści, wielokrotnie parafrazując moje wypowiedzi. Po zdecydowaniu się na konkretny model urządzenia, sprzedawca zaproponował mi prezentację urządzenia ("jazdę próbną"). Ponadto z własnej inicjatywy zaproponował akcesoria i gamę produktów komplementarnych. Na obiekcję dotyczącą wysokiej ceny, zasugerował możliwość rozłożenia kwoty na raty z dogodnym terminem spłaty. Podczas finalizacji zamówienia zaproponował wykupienie gwarancji rozszerzonej oraz wyjaśnił szczegóły jej funkcjonowania.
Sprzedawca był skuteczny i właściwie rozpoznał potrzebę klienta. Jego wypowiedzi były spójne i zrozumiałe. Słuchał aktywnie klienta, reagował na obiekcje klienta pojawiające się w trakcie rozmowy bez zbędnej zwłoki.
Sprzedawca nie zapytał jednak jakim czasem dysponuje klient.
Podczas opuszczania sklepu pożegnał klienta, dziękując i zapraszając ponownie.
Wysoki standard obsługi i profesjonalizm sprzedawcy sprawia, że placówkę tę warto wziąć pod uwagę podczas planowania kolejnych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.