Opinia użytkownika: Klient_3CcVo
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Po wejściu do sklepu obsługa powitała mnie skinięciem głowy. Wszyscy pracownicy w zasięgu wzroku posiadali ubrania zgodne ze standardem oraz widoczne identyfikatory. Sprzedawcy nie grupowali się, byli skupieni na obsłudze klientów sklepu. Sprzedawca podszedł do mnie w czasie krótszym niż pół minuty - przedstawił się, zapytał o dokładny cel wizyty oraz zaprezentował dostępny asortyment wybranej kategorii produktów. Wskazał różnice pomiędzy poszczególnymi urządzeniami, proponując produkt zgodny z moimi oczekiwaniami. Posługiwał się przy tym językiem korzyści, wielokrotnie parafrazując moje wypowiedzi. Po zdecydowaniu się na konkretny model urządzenia, sprzedawca zaproponował mi prezentację urządzenia ("jazdę próbną"). Ponadto z własnej inicjatywy zaproponował akcesoria i gamę produktów komplementarnych. Na obiekcję dotyczącą wysokiej ceny, zasugerował możliwość rozłożenia kwoty na raty z dogodnym terminem spłaty. Podczas finalizacji zamówienia zaproponował wykupienie gwarancji rozszerzonej oraz wyjaśnił szczegóły jej funkcjonowania. Sprzedawca był skuteczny i właściwie rozpoznał potrzebę klienta. Jego wypowiedzi były spójne i zrozumiałe. Słuchał aktywnie klienta, reagował na obiekcje klienta pojawiające się w trakcie rozmowy bez zbędnej zwłoki. Sprzedawca nie zapytał jednak jakim czasem dysponuje klient. Podczas opuszczania sklepu pożegnał klienta, dziękując i zapraszając ponownie. Wysoki standard obsługi i profesjonalizm sprzedawcy sprawia, że placówkę tę warto wziąć pod uwagę podczas planowania kolejnych zakupów.