To co aktualnie reprezentuje sobą luxmed to jakaś porażka. Ludzie płaca abonamenty a mogą jedynie skorzystać z porady telemedycznej, która bez problemu można uzyskać za darmo w każdej publicznej przychodni. Wszystkie skierowania są nieaktualne, bo pandemia, Czyli jak człowiek był chory wcześniej to podczas pandemii wyzdrowiał? Wizyta ginekologa przez telefon ? Po prostu śmiech na sali. Jeszcze tylko wielkie oburzenia personelu z braku maseczki na twarzy ( kiedy to nie było jeszcze obowiązkowe).
Zawsze byłam zadowolona z usług, ale teraz jest to po prostu uciążliwe, a raczej niemożliwe do zrealizowania. Pora chyba zrezygnować z abonamentu w tej firmie, ponieważ w innych prywatnych przychodniach nie ma problemów z wizytami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.