Opinie użytkownika (1)

Witam serdecznie. Mam...
Witam serdecznie. Mam na imie Krzysztof i chcialbym podzielic sie z Panstwem swoimi doswiadczeniami z portalem lataj.pl. Probowalem ostatnio 2 dni z rzedu kupic bilety lotnicze na trasie Chicago-Warszawa, ale za kazdym razem po wpisaniu danych i zaakceptowaniu regulaminu pojawial sie napis, ze wystapily problemy z rezerwacja i prosza o kontakt z biurem obslugi klienta. Problem w tym, ze to byle pozne godziny wieczorne i biuro bylo nieczynne. W ciagu dnia cena byla o 500PLN wyzsza. Zadzwonilem do biura nastepnego dnia i dowiedzialem sie, ze w tym samym czasie ktos musial wykupic moj bilet szybciej. Dostepne byly 4 miejsca w atrakcyjnej cenie. Nastepnego wieczora znowu znalazlem 4 wolne miejsce z cena podobna 24h wczesniej. Oczywiscie transakcja nie powiodla sie, bo podobno problemy z rezerwacja i ta sama bajka, co dzien wczesniej. W ciagu godzin pracy bilety oczywiscie 500PLN drozsze. Reasumujac firma lataj.pl zwodzi klientow wystawiajac niskie ceny po godzinach pracy, ktorych nie mozna zrealizowac. To chyba taka reklama, zeby przyciagnac zainteresowanie. Za drugim razem zrobilem zdjecie jak juz doszedlem do ostatniego etapu przed rezerwacja z cena wraz ze wszystkimi oplatami. To w razie czego, gdyby ta firma zarzucala mi mowienie nieprawdy. Pozdrawiam wszystkich klientow. Nie korzystajcie z uslug lataj.pl

Klient_107

07.08.2015

LATAJ.PL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi