Opinie użytkownika (2)

Pomimo awarii systemu,...
Pomimo awarii systemu, która wydarzyła się w niedzielę, obsługa była bardzo miła i zaradna. Potrafili wybrnąć z sytuacji, wypisując bilety ręcznie. Pracownicy wpuszczający ludzi na sale byli już o wszystkim poinformowani i przyjmowali tak wypisane bilety. Pomimo bardzo stresującej sytuacji, obsługa zachowała spokój i uśmiech. Wpuszczanie ludzi na sale kinowe przebiegało bez zakłóceń i na czas dotarłem na seans. Zarówno w holu jak i na sali był porządek.

KlientReklamant

18.08.2021

Cinema City

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do placówki celem wymiany przedartego na pół banknotu. Po odczekaniu 20 minut w kolejce, pan obsługujący klientów zaprosił mnie do siebie. Przywitał mnie, zapytał jak może mi pomóc. Wyciągnąłem banknot z portfela i poprosiłem o jego wymianę. pan odpowiedział, że nie ma w obowiązku wymieniać zniszczonych banknotów W odpowiedzi na moje pytanie, czy przypadkiem nie jest tak, że każda placówka każdego banku ma w obowiązku wymienić taki banknot, zostałem poinformowany, że na pewno jestem w błędzie i że on mi takiego banknotu nie ma obowiązku wymieniać. Odpowiedziałem, że nie ma racji i powinien to zrobić. Zostałem poinformowany, że tego nie zrobi. W takim wypadku podziękowałem za obsługę i wyszedłem z lokalu. Zostałem miło przywitany w oddziale, zapytany z jaką sprawą przyszedłem do banku. Niestety obsługujący mnie pan nie posiadał wystarczającej ilości wiedzy. Nie wykazał również chęci w sprawdzeniu rzeczy, o którą pytałem. Błędnie pozostawał przy swoim zdaniu. Pożegnanie w standardzie.

KlientReklamant

18.08.2021

Alior Bank

Placówka

Kraków, os. Kazimierzowskie 35a

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi