Podczas zakupów na stacji paliw, znajdującej się w Szczecinie przy ulicy 26-go Kwietnia sprzedawca był mało zainteresowany klientem i widać było iż nie ma ochoty obsługiwać klienta w sposób który Standard Obsługi Klienta tego wymaga. Sprzedawca rozmawiał z drugim sprzedawcą który siedział na krześle i używał telefonu podczas gdy klient był na sklepie. Sprzedawcy rozmawiali między sobą, a nie zajmowali się w pełni klientem.
Doradca Klienta w jednej z drogerii, w centrum handlowym w Szczecinie, znajdująca się na ulicy Bohaterów Warszawy w Szczecinie nie była w pełni wykwalifikowana do pracy na danym stanowisku.Kiedy poprosił o pomoc w doborze kremu do odpowiedniego rodzaju skóry dokładnie nie wiedziała jakby mogła pomóc i była jakby zagubiona i nie znała asortymentu sklepu.Doradca klienta był miły i uprzejmy oraz wywołał uśmiech na mojej twarzy poprzez swoje podejście ale kiedy zapytałam czy mogłaby mi pomoc w doborze kosmetyku czuła się jakby zagubiona i nie wiedziała jak mi pomóc. Nie zadawała żadnych pytań otwartych, a jeśli już pokazała mi produkt nie określiła w jaki sposób dany produkt mi pomoże.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.