Na sklepie okropny bałagan, wszędzie palety z nierozłożonym towarem, alejki ciasne, trudno się przemieszczać. Stanowisko z kwiatami i owocami poprawne, świeże, czyste, nadające się do sprzedaży. Pieczywo również jeszcze ciepłe. Obsługa sklepu "byle szybciej". Przy każdej kasie stało po ok.7 osób a jednak nie wszystkie kasy były otwarte. Kasjer nie przywitał się ze mną, ale podał kwotę i poprawnie wydał resztę. Myślę, że było to z roztargnienia i pośpiechu, ponieważ kolejki robiły się coraz dłuższe.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Dzięki Pani opinii na temat funkcjonowania naszego marketu w Płocku dokonamy usprawnienia dziedzin, które oceniła Pani negatywnie.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Wchodząc na sklep,...
Wchodząc na sklep, przywitała mnie sprzedawczyni(brunetka, ok.30 lat, średniego wzrostu) i zapytała czy może mi w czymś pomóc, poprosiłam o pokazanie wybranego produktu(torby sportowej), podała, opowiadając i pokazując szczegóły oraz zalety torby. Przy kasie zaproponowano mi dodatkowy produkt, zapakowano torbę i podano wraz z paragonem. Jednym słowem obsługa sklepu fantastyczna, porządek na sklepie również
Sklep przestronny, ustawienie regałów pozwala na swobodne poruszanie się nawet z wózkiem. Sprzedawczyni nie podeszła do mnie, więc sama poprosiłam ją o pomoc. Była chętna, ale nie umiała jednoznacznie pokazać mi poproszonego produktu i doradzić w ostatecznym wyborze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.