W sklepie Mix electronics byłam w poszukiwaniu pralki. Interesował mnie konkretny model z konkretnymi funkcjami, lub alternatywny spełniający te same wymogi. Po wejściu do sklepu musiałam długo krzątać się po sali sprzedażowej nim ktokolwiek do mnie podszedł. W sumie były 3 osoby z czego dwóch panów, wogle nie okazywało zainteresowania potencjalnym klientem. Pani podeszła do nas i wypytała czego szukamy. Model pralki który chciałam nie był u nich dostępny. Przedstawiłam moje wymagania co do sprzętu który chcę kupić. Głównie chodziło o to aby pralka była o ładowności 5-8 kilogramów i chciałam aby taka sama ilość prania była możliwa do włożenia na program krótki. Na co wtrącił się ocknięty Pan i powiedział, że oczywiście, mają taką pralkę, lecz na jego nieszczęście byłam bardziej zorientowana w danych technicznych tego modelu. Pan z niedowierzaniem wyciągał z pralki instrukcje i sprawdzał kto ma racje. Okazało się, że ja. Podsumowując obsługa sklepu nie zna sprzętu który sprzedaje, wykazuje małe zainteresowanie klientem. Personel jest miły, ale niekompetentny. Ceny przeciętne, lokal w którym mieści się sklep przestronny, jasny, dobrze eksponujący produkty.
Szanowna Pani Kingo.
Bardzo dziękujemy za cenne spostrzeżenia i uwagi, dotyczące obsługi klienta w naszym salonie.
Z pewnością Pani opinia pomoże nam podnieść jakość naszej pracy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.