Zadzwoniłam na infolinię Orange aby dowiedzieć się jaka oferta została dla mnie przygotowana w celu przedłużenia umowy. Pani nie była specjalnie zainteresowana moim telefonem. Nie zadała żadnych pytań aby doprecyzować na czym konkretnie mi zależy. Powiedziała pare zdań o ofercie którą mogłabym przeczytać na stronie internetowej i to wszystko. Rozmowa trwała niecałą minutę. Już wiem, że nie skorzystam z tej sieci. Szkoda, byłam z nią związana od 10 lat.
Przyszłam do oddziału Banku Millennium w celu wypłacenia gotówki. Gdy przyszłam do oddziału wszyscy konsultanci byli zajęci. Dodatkowo w części kasowej pracowała tylko jedna osoba. Gdy przechodziłam przez oddział każdy z pracowników grzecznie mnie przywitał słowami "Dzień dobry" bądź skinieniem głowy. Usiadłam czekając na swoją kolej. Po chwili podeszła do mnie Pani i zaprosiła mnie do drugiej kasy. W trakcie przeprowadzania operacji zaproponowała ciekawą lokatę. Na pożegnanie pracownica wręczyła mi wizytówkę i zaprosiła ponownie do oddziału. Obsługę oceniam na rewelacyjną! Miła, kompetentna i uśmiechnięta. Dawno nie zostałam tak miło obsłużona. Każdego mogę polecić oddział na Strzegomskiej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.