Ekspedienci chętnie służą pomocą - nie od razu narzucają się klientowi, daja czas; udzielają konkretnych informacji na temat produktów i ich dostępności; chętnie pokazują wszystkie modele oraz rozmiary - informują również o innychrozmiatach/ kolorach/ modelach które są produkowane i które mogą sprowadzić; chętnie pomagają przy przymierzaniu asortymantu - dodają inne rozmiary/ kolory;
Ekspedientka nie posiadała ubioru służbowego,wyglądałą nieestetycznie; traktowała klienta bardzo przedmiotowo, automatycznie obsługiwała klientów; nie badała potrzeb przy doborze soczewek kontaktowych, nie zapytała czy kiedykolwiek przeprowadzone były badania okulistyczne oraz optometryczne. Zadajac pytanie na temat soczewk, które de facto juz zostały wycofane ekspedientka nie słuchając mojego pytania, od razu zaczeła proponować jedną gamę produktów (określonej firmy). Ekspedientka była nie miła, kiedy ni zdecydowałam sie na wybór produktów proponowanych przez nią produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.