Dobrze. Jak na sklep typu dyskont ceny mają dosyć wysokie. Owszem trzeba przyznać że wędliny, mięsa czy sery są świeże. Rozmieszczenie towarów w sklepie również jest całkiem przyjazne i logiczne. U mnie najwięcej punktów sklep traci przez obsługę klienta. Notorycznie napotykam mało sympatyczny i uśmiechnięty personel w tej sieci. Pytanie czy zły dobór pracowników czy pracownicy przemęczeni?
Rewelacyjnie. Przede wszystkim zaletą numer jeden to ceny. Za na prawdę małe pieniądze można zakupić różne rzeczy. Po drugie mobilność. W XXI wieku mogę dokonać zakupu w każdej chwili i w każdym miejscu. A wszystko przebiega sprawnie i na prawdę przyjemnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.