Zamówiłam przez internet książki z odbiorem w Złotych Tarasach.Na stronie jest napisane że realizacja w 24 h. Dziś mija czwarta doba a ja nie mogę odebrać zapłaconych książek.Pan w Złotych poprosił o kod, a ponieważ nie wiedziałam o jaki kod pyta stwierdził że znowu klienci są nieprzygotowani. Był opryskliwy i nie sympatyczny.Oczywiście nie mogłam odebrać swoich książek.Ja napewno nie zrobię żadnych zakupów ani w sklepie internetowym, a tym bardziej w Złotych Tarasach.
Ponieważ od kwietnia (data podpisania umowy na blueconnect) muszę często bywać w tym salonie z powodu ogromnych kłopotów z modemem mam okazję obserwować pracę pracujących tam osób.Pomimo, że serwis ery jest nie kompetentny i nie potrafi naprawić modemu ZTE 100 ludzie w tym salonie robią wszystko aby mi pomuc. Są bardzo sympatyczni. Tylko trzeba bardzo długo czekać w kolejce. Jest ich stanowczo za mało.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.