To nie była moja pierwsza wizyta w Super-Pharm, i niestety znowu miałam wrażenie, że panuje tam chaos i ogólny bałagan. Pracownicy między sobą mają problem z dogadaniem się kto obsługuje klientów przy kasie, ciężko któregoś z nich "złapać" jeżeli potrzebuje się pomocy (np.żeby znaleźć właściwy produkt czy po prostu doradzić).
Pracownicy zauważają klientów, są bardzo pomocni, służą radą.
Ładna i funkcjonalna ekspozycja produktów w sklepie na stacji,
dzięki czemu nie ma problemu ze znalezieniem czegokolwiek. Pracownicy szybko uzupełniają ewentualne braki na półkach.
Produkty są poukładane,
Mały minus za wygląd pracowników.
Częste kolejki do stanowisk kasjerskich, rzadkie reakcje ze strony doradców (chodzi o dopytanie klientów z kolejki czy mogą w czymś pomóc, bo często zdarza się tak, ze ktoś kto stoi w kolejce do kasy ma do załatwienia taką sprawę, którą mógłby załatwić u doradcy [konsultanta], a po prostu nie wie o tym, że mógłby to załatwić u doradcy, a nie blokować kolejkę).
Poza tym personel miły, cierpliwy i uczynny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.