Dzisiaj mam wykonać badania psychologiczne w celu przedłużenia ważności mojego prawa jazdy, udaję się do ,,Poradni Psychologicznej" przy ul.KASZUBSKIEJ NR.4. Po wejściu do środka wita mnie Pani, która przedstawia się i już wiem, że ta Pani będzie mi przeprowadzała całe badanie. Po załatwieniu spraw personalnych zostałem zaproszony do pomieszczenia gdzie będę pisał część tzw. teoretyczną. Wszystko odbywa się przerażającej ciszy, po zakończonej części teoretycznej, przechodzimy do pomieszczenia z przyrządami świetlnymi, tunelem, ciemni. Po kilku minutach zostałem zaproszony na rozmowę. Rozmowa dotyczyła właściwie wszystkiego co jest związane z moim życiem, otoczeniem, jak sobie radzę z problemami itp. Pomieszczenia w których była poradnia były bardzo przytulne, przyjazne dla oka. Czysto i pachniało świeżością i dbałością. Czułem się swobodnie bez stresu jaki towarzyszy zazwyczaj takim wizytom.
Wjechałem na małą stacje paliwową o nazwie "BLISKA" w Mieścisku w powiecie Wągrowieckim. Stacja położona tuż przy drodze, na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie. Moim celem jest tankowanie benzyny [Pb-95] więc zajmuję miejsce przy dystrybutorze z takim oznaczeniem paliwa. Po wyjściu z samochodu usłyszałem z oddali głos pracownika stacji ,,niech Pan podjedzie do następnego dystrybutora w tym nie ma paliwa''. Ton przekazywanej informacji nie wskazywał na przyjazne traktowanie klienta. Oczywiście pusty dystrybutor nie był opatrzony informacją ,, że tu kochany kliencie nie zatankujesz na tym stanowisku''. Po zatankowaniu, udałem się do sklepu by uiścić opłatę, po wejściu do środka widzę ładnie poukładane towaru i opisane ceny, które pozwalają mi bez pomocy personelu wybrać potrzebne mi towary. Pracownicy ubrani w firmowe ubrania, czyste i schludne. Jednak tę ładnie wyglądającą stację psuło zachowanie personelu. Gdy czekałem w maleńkiej kolejce do kasy, mogłem się dowiedzieć z jakimi problemami borykają się pracownicy tej stacji. Nie proponowano mi zakupów dodatkowych w formie promocji czy innych, miałem wrażenie, że trochę im przeszkadzam swoją obecnością. Kazik B.
Sklep w którym możemy kupić dobre wyroby mięsne. Miła i szybka obsługa, lady chłodnicze czyste a za szybą tej lady czytelnie opisane, pięknie rozmieszczone wyroby wędliniarskie. Personel to cztery Panie ubrane w białe kitle, na głowach fajnie dobrane czepki. Po wejściu do sklepu widzi się ład i porządek, zapach tylko atrakcyjnych wyrobów i świeżości pomieszczenia. Natychmiast zostałem zauważony i przywitany. Po wykonaniu zakupów otrzymałem również paragon. Na zewnątrz sklep nie prezentował się jednak tak dobrze jak w środku.
Mała stacja paliwowa, która może być wzorem do naśladowania jak obsługiwać klienta. W zewnętrznej części stacji widzę dobrego gospodarza, trawa przystrzyżona, krawężniki pomalowane na biało, dystrybutory pięknie opisane, rodzajem paliwa, cenami, promocjami. opisy są czytelne dobrze rozmieszczone. Po wejściu do sklepu zostałem natychmiast przywitany przez personel. Zaproponowano mi skorzystanie z promocji, ale w sposób uprzejmy i bardzo miły. Ubiór personelu schludny i odpowiednio dopasowany do sylwetek osób. Poprosiłem o możliwość skorzystania z toalety. To również trzeba podkreślić, toaleta pachnąca, czysta, ręczniki papierowe w kasecie, umywalka czysta, podłoga (błysk). Mogę naprawdę polecić tę stacje do odwiedzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.