W w/w supermarkecie zakupy robię tylko z konieczności - za każdym razem kiedy tam jestem, załamuję ręce. Na terenie sklepu panuje brud (podłogi, nieprzyjemny zapach) oraz nieporządek (porozrzucane kartony). Personel wygląda niechlujnie. Ponadto jest go zdecydowanie za mało, co powoduje ogromne kolejki o każdej porze dnia, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pomocy skierowanej do Klienta. Personel nie dba o bezpieczeństwo Klienta - w momencie płatności kartą kredytową, karta jest zwracana zanim Klient podpisze się na wydruku (podpis nie jest w ogóle weryfikowany). Osoby tam zatrudnione wyglądają niechlujnie. Ceny towarów wystawionych na półkach często różnią się od tych naliczanych w kasie. Zwrot niesłusznie naliczonej kwoty można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta. Zdarzają się przeterminowane produkty (ostatnio - drób paczkowany).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.